REHAU Rewards Pravila nagradne
kampanje
Važi od 01.01.2025.
ČLAN 1. ORGANIZATOR PROGRAMA LOJALNOSTI
Organizator programa lojalnosti Rehau Rewards je REHAU d.o.o., sa sedištem na adresi Jurija
Gagarina br. 19, 11070 Novi Beograd, Matični broj 17406078, Poreski
identifikacioni broj 100048932.
Program vodi Create
Direct , ulica. Siriului 42-46, sprat. 3, sektor 1, Bukurešt koji je određen
kao pružalac usluga za logističke aktivnosti neophodne za kampanju.
Uslovi i
odredbe, predstavljeni u nastavku, su obavezujući za sve članove u programu
lojalnosti. Organizator zadržava pravo da u izuzetnim slučajevima, promeni
uslove i odredbe i da o tome obavesti učesnike.
ČLAN 2. VREME TRAJANJA I TERITORIJA OBUHVAĆENA
PROGRAMOM LOJALNOSTI
Program lojalnosti
Rehau Rewards biće organizovan u trajanju od 01.01.2025. do 31.03.2026
("Trajanje programa") preko ovlašćenih Rehau partnera.
ČLAN. 3. BRENDOVI I PROIZVODI KOJI UČESTVUJU U KAMPANJI
U proizvodni program koji učestvuje u kampanji (u nastavku “Promo
proizvodi”) spadaju svi građevinski proizvodi i usluge koje plasira Rehau
d.o.o. u Republici Srbiji u okviru programskih linija:
RAUTITAN i RAUBASIC
– Program unutrašnje instalacije vodovoda i priključenja grejnih tela
RAUPIANO PLUS i
RAUSILENTO – Programi zvučno izolovane kućne kanalizacije
RAUTHERM – Program
površinskih sistema za grejanje i hlađenje
RAUVITHERM,
INSULPEX i RAUVIPEX – predizolovani cevni sistemi
MEPA – Ugradni
elementi
ČLAN. 4. PRAVO
UČEŠĆA
Svako pravno lice registrovano u Republici Srbiji i
Republici Crnoj Gori, koje ima korisnički nalog na web stranici https://rewards.rehau.rs/
u toku trajanja kampanje, ima pravo učešća u programu. Zaposleni i ostala
fizička lica nemaju pravo na učešće. Nalozi učesnika kreirani su na osnovu
podataka koje je dao svaki učesnik bilo u telefonskom kontaktu sa organizatorom
programa, ili putem registracionog formulara kome mogu besplatno da pristupe i
popune na web stranici https://rewards.rehau.rs/.
Svaki učesnik koji je kreirao
korisnički nalog smatra se registrovanim za program lojalnosti bez obzira na to
da li koristi nalog ili ne. Organizator i druge kompanije uključene u
organizaciju i sam tok programa lojalnosti nemaju pravo učešća. Postajući član
u ovom programu potpuno i voljno prihvatate Uslove i odredbe. Pravo na učešće
ima isključivo pravno lice koje je upoznato sa Uslovima i odredbama.
ČLAN. 5. PRIMENA
PROGRAMA LOJALNOSTI
U ovom programu lojalnosti biće uključene sve porudžbine
sa proizvodima uključenim u kampanju, izdate od strane ovlašćenih distributera
i poddistributera Rehau d.o.o., od 01.01.2025 do 31.12.2025. Učesnici će moći da se registruju za program kreiranjem
naloga na web stranici https://rewards.rehau.rs/ . Nalog učesnika može da se
kreira posetom web stranici i popunjavanjem registracionog formulara.
Učesnik će
dobiti mejl o potvrdi registracije. Nalog mora da se aktivira putem linka iz
mejla na osnovu kog će on/ona biti nosilac svih aktivnosti vezanih za program. Organizator
ima maksimum 10 radnih dana, od trenutka prijema podataka do trenutka
odobravanja naloga budućem članu. Član će dobiti potvrdni mejl o odobravanju
naloga. Korisnik će moći da pristupi web stranici i da se uloguje na nalog koristeći mejl
adresu i lozinku navedenu prilikom registracije.
Nakon uspešnog logovanja, korisnik će moći da preduzme sledeće aktivnosti:
- kupuje proizvode;
- unese (“aplouduje”) fakturu u roku od maksimum 3 meseca
od datuma porudžbine; korisnik je u obavezi da na fakturi sakrije sve podatke
vezane za količine i jedinične cene REHAU proizvoda, kao i sve informacije u
vezi proizvoda drugih proizvođača. Samo nazivi kupljenih proizvoda i ukupna
vrednost svakog REHAU proizvoda moraju ostati vidljivi.
- poruči nagradu;
- proveri stanje analitičke kartice;
- proveri
broj bodova, status porudžbina na nalogu,
na web stranici,
- traži bilo koju drugu informaciju na platformi.
U toku trajanja programa, članovi koji kupe proizvode
koji učestvuju u kampanji kod ovlašćenih distributera REHAU d.o.o., dobiće određeni broj bodova u zavisnosti od njihovog
statusa na platformi, a kao što sledi:
-P (Partner) član dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo proizvodima u
vrednosti od 2.345,00 RSD
-IP (Important Partner) član dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo
proizvodima u vrednosti od 1.173,00 RSD
-VIP (Very Important Partner) član
dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo proizvodima u vrednosti od 782,00 RSD
Prilikom registracije za program lojalnosti svi članovi dobijaju status P
člana.
Za svakog člana u programu, REHAU određuje njegov potencijal i faktor
zastupljenosti REHAU-a kod člana.
Potencijal se računa na osnovu godišnjeg prometa firme učesnika iz
prethodne godine. Do 1. juna 2025. računa se na osnovu godišnjeg finansijskog
izveštaja iz 2023, a od 1. juna uzima se godišnji finansijski izveštaj iz 2024
godine. Godišnji promet se ažurira svake godine 1. juna.
Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti
manja od 10% od potencijala firme, onda će firma imati status P člana.
Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti od
10-40% od potencijala firme, onda će firma imati status IP člana.
Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti veća
od 40% od potencijala firme, onda će firma imati status VIP člana.
Prilikom registracije svi članovi dobijaju status P člana. Ukoliko je
član već uneo fakture na platformu, nakon prve odobrene fakture , a u
zavisnosti od vrednosti odobrenih poslednjih 10 faktura, član može da dobije
jedan od statusa, P, IP ili VIP.
Ako je član nov u programu lojalnosti, dobiće status P člana sve dok ne
ostvari rezultat od 10% i ne pređe na viši nivo članstva. Ako u roku od 12
meseci član ne unese dovoljan broj faktura koje će ga kvalifikovati za viši
nivo članstva i potvrditi status IP člana, dobiće dodatna 3 meseca za dodavanje faktura i
dobijanje statusa višeg članstva. Ukoliko ukupna vrednost unetih faktura ne
bude dovoljna, član će izgubiti viši nivo članstva i vratiti se na status P
člana.
Ukoliko član ostvari rezultat (faktor zastupljenosti REHAU-a) veći od 40%
postaje VIP član. Ukoliko u roku od 12 meseci član ne unese dovoljan broj
fakura da održi status VIP člana, dobiće dodatna 3 meseca za unos dodatnih
faktura kako bi zadržao viši nivo članstva. Ukoliko ukupna vrednost unetih
faktura ne bude dovoljna, član će se vratiti na status P ili IP člana u
zavisnosti od postignutog rezultata.
Kako bi ostvarili bodove za kupljene proizvode, članovi moraju da:
- pristupe njihovom nalogu kreiranom na
https://rewards.rehau.rs/ ;
- popune obrazac na https://rewards.rehau.rs/invoice-upload sa sledećim
podacima: broj fakture, datum fakture, ime distributera (ime dobavljača sa
fakture);
-ukoliko se ime dobavljača ne pojavljuje na fakturi, kod unosa iste, član
mora da da izjavu da je na sopstvenu odgovornost izvršio unos fakture.;
- unesu fakture na platformu u roku od 3 meseca od datuma kupovine;
- Sakupljeni bodovi biće dodeljeni svakom korisničkom nalogu u roku od 5
radnih dana nakon prijema potvrde kupovine promo proizvoda kod ovlašćenog
distributera. Bodovi mogu da se koriste u virtuelnoj prodavnici dostupnoj na
platformi na web stranici
https://rewards.rehau.rs/.
Odabirom određene nagrade, bodovna vrednost promo proizvoda za koje se
član opredeli se oduzima od ukupnog broja bodova člana.
Nagrade koje članovi odaberu u virtuelnoj prodavnici zasnovane na
sakupljenim bodovima biće isporučene isključivo na registrovanu adresu firme -
člana (bilo koja druga adresa isporuke mora biti odobrena od strane vlasnika
ili direktora člana kompanije u pisanoj formi)
u roku od maksimum 30 radnih dana od datuma plasiranja porudžbine. Lista
nagrada biće dostupna online na https://rewards.rehau.rs/.
Lista nagrada može biti predmet izmene u zavisnosti od dostupnosti
proizvoda i njihove cene.
Bodovi ostvareni po fakturama izdatim u 2025., kao i promo bodovi
sakupljeni tokom 2025. koji ne budu iskorišćeni do 31.12.2025. biće preneti u
sledeću godinu , i važiće najkasnije do 31.marta 2026.
Bodovi koje član ostvari u toku jednog meseca, a ne iskoristi ih u tom
mesecu, biće preneti u naredne mesece dok se ne iskoriste, i važiće najkasnije
do 31.3.2026. Nakon ovog datuma neiskoriščeni bodovi neće važiti.
Svaka isporučena nagrada učesniku može biti predmet poreza na dohodak ili
bilo kog drugog primenjivog oporezivanja. Učesnik se obavezuje da će se
pridržavati svih važećih poreskih propisa u vezi s tim.
ČLAN. 6. USLOVI VAŽENJA PROGRAMA
Da bi član mogao da učestvuje u ovom programu i dobije dostupne nagrade ,
mora da ispuni sledeće uslove:
a) Ispunjava sve uslove u vezi s
pravom učešča navedenim u članu 4 Odredbi i uslova;
b) Da tokom trajanja programa
kupuje proizvode iz proizvodnih programa koji učestvuju u kampanji kod ovlašćenih distributera firme REHAU
d.o.o.
c) Da unese fakture koje dokazuju
kupovinu proizvoda koji učestvuju u kampanji u roku od 3 meseca od datuma
poručivanja.
d) Da sakuplja bodove registracijom-unosom
faktura na platformu do 31.03.2026. kojima dokazuje kupovinu proizvoda koji
učestvuju u kampanji izdatih unutar prethodna 3 meseca.
e) Da iskoristi sakupljene bodove
po fakturama izdatim u 2025, kao i promo
bodove sakupljene u 2025. naručivanjem
nagrada do 31 marta 2026., u virtuelnoj
prodavnici na http://rewards.rehau.rs.
ČLAN. 7. PROMOTIVNE NAGRADE
Lista nagrada biće dostupna tokom trajanja kampanje na web stranici
https://rewards.rehau.rs/ u odeljku
Katalog. Lista nagrada može biti predmet izmene u zavisnosti od dostupnosti
nagrada na lageru. Ukupan broj nagrada biće poznat na kraju promotivne kampanje
u zavisnosti od broja učesnika koji ispunjavaju
Uslove i odredbe za dobijanje nagrade i broja preuzetih nagrada.
ČLAN. 8. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA
Organizator programa lojalnosti ne preuzima nikakvu odgovornost za,
uključujućii, ali I ne ograničavajući se na sledeće:
8.1. Gubitke ili kašnjenja u unosu faktura na platformu usled (na primer,
ali ne ograničavajući se na) tehničkih problema koji su van kontrole
Organizatora;
8.2. Situacije u kojima učesnici unose pogrešne podatke na platformu ili poručuju proizvode ili usluge od
neovlašćenih Rehau distributera ili proizvode koji nisu deo promotivne
kampanje.
8.3. Gubitke , kašnjenja ili bilo koje druge probleme nastale prilikom
registracije za kampanju uzrokovane internet provajderom ili internet
konekcijom korisnika koji želi da se registruje za učešće u kampanji;
8.4. Nenajavljene prekide internet provajdera/ili blokiranje internog
pristupa zbog zagušenja mreže tokom perioda
gustog saobraćaja;
8.5. Situacije u kojima učesnici poručuju proizvode koji nisu deo
promotivne kampanje ili poručuju proizvode od neovlašćenih distributera;
8.6. Odgovornost za uklanjanje nedostataka bilo koje vrste koju dodeljena
nagrada može imati. Uz proizvode će biti priloženi garantni listovi, a svaki
zahtev za popravku učesnik će uputiti direktno dobavljaču odgovarajućeg
proizvoda u skladu sa uslovima i
odredbama garantnog lista izdatog od strane datog dobavljača.
8.7. Situacije u kojima odabrane nagrade nisu više dostupne na lageru
dobavljača u vreme naručivanja.
8.8. Dobitnici nagrada ne mogu da dobiju gotovinu ili drugu nagradnu
vrednost ili da zahtevaju izmenu tehničkih karakteristika proizvoda.
ČLAN. 9 VIŠA SILA
Za potrebe ovih Uslova i odredbi, viša sila označava bilo koji događaj
koji Organizator ne može kontrolisati, otkloniti ili predvideti, uključujući i
njegovu nemogućnost da razloge i događaje van njegove kontrole učini mogućim za
ispunjavanje obaveza iz ovih Uslova i odredbi. Ukoliko situacija više sile ili
slučajnog događaja spreči ili odloži u celini ili delimično izvršenje Uslova i
odredbi i nastavak programa lojalnosti, Organizator se oslobađa odgovornosti za
ispunjenje svojih obaveza za period u kome je sprečeno ili odloženo njegovo
ispunjenje. Ukoliko se Organizator pozove na višu silu ili slučajne okolnosti,
dužan je da obavesti učesnike o njihovom postojanju u roku od 5 radnih dana od
njihovog nastanka.
Za potrebe ovih Uslova i odredbi, sledeći događaji, između ostalih,
predstavljaju okolnosti više sile:
a) Gubitak podataka;
b) Oštećenje kompjuterskog sistema za memorisanje podataka i dodelu
nagrada;
c) Štamparske greške, uključujući i one uzrokovane ljudskim faktorom;
d) Pokušaji prevare šeme programa lojalnosti elektronskim ili drugim
putem;
e) Bilo koja uredba koja može stupiti na snagu nakon stupanja na snagu
ove uredbe koja može zabraniti ili izmeniti njene Uslove i odredbe.
ČLAN 10. SPOROVI I PREVARE
U slučaju bilo kakvih sporova između Organizatora i Učesnika kampanje,
potonji će nastojati da ih prvenstveno reše prijateljskim putem. Organizator
neće preuzeti nikakvu odgovornost u bilo kakvom sporu u vezi sa vlasničkim
pravima na poreskim fakturama koje dokazuju kupovinu proizvoda koji učestvuju u
kampanji. Organizator ima pravo da
preduzme sve potrebne mere u cilju sprečavanja bilo kakvog pokušaja prevare
sistema, zloupotrebe ili bilo kakvog pokušaja narušavanja ugleda ili uticaja na
troškove ovog programa.
ČLAN.
11. USLOVI I ODREDBE PROGRAMA LOJALNOSTI
Uslovi i odredbe
učešća/isporuke su dostupni tokom celog perioda trajanja programa lojalnosti za
bilo kog korisnika besplatno na web stranici https://rewards.rehau.rs/.
ČLAN
12. PREKID PROMOTIVNE KAMPANJE
Ova kampanja može
biti prekinuta u slučaju da dođe do više sile ili do slučajnog događaja ili do izmene zakonskog okvira, u kome bi
promotivni karakter organizacije i toka same kampanje zahtevao povećanje
budžeta dodeljenog za ovu promociju ili više ne bi bilo zakonski dozvoljeno da
se kampanja nastavi.
ČLAN
13. OSTALO
Svaki učesnik koji
želi da uloži žalbu Organizatoru vezano za sam tok kampanje ili ima prigovor
može odmah da kontaktira REHAU Polymer nakon što evidentira činjenice i
adresira ih na Una Mašić REHAU d.o.o. Jurija Gagarina br. 19, 11070 Novi
Beograd, e-mail beograd@rehau.com
Engineering progress
Enhancing lives