REHAU Rewards Pravila nagradne kampanje

REHAU Rewards Pravila nagradne kampanje

Važi od 01.01.2025.   

 

ČLAN 1. ORGANIZATOR PROGRAMA LOJALNOSTI         

Organizator programa lojalnosti Rehau Rewards  je REHAU d.o.o., sa sedištem na adresi Jurija Gagarina br. 19, 11070 Novi Beograd, Matični broj 17406078, Poreski identifikacioni broj 100048932.

Program vodi Create Direct , ulica. Siriului 42-46, sprat. 3, sektor 1, Bukurešt koji je određen kao pružalac usluga za logističke aktivnosti neophodne za kampanju.       

Uslovi i odredbe, predstavljeni u nastavku, su obavezujući za sve članove u programu lojalnosti. Organizator zadržava pravo da u izuzetnim slučajevima, promeni uslove i odredbe i da o tome obavesti učesnike.

 

ČLAN  2. VREME TRAJANJA I TERITORIJA OBUHVAĆENA PROGRAMOM LOJALNOSTI

Program lojalnosti Rehau Rewards biće organizovan u trajanju od 01.01.2025. do 31.03.2026

("Trajanje programa") preko ovlašćenih Rehau partnera.

 

ČLAN. 3. BRENDOVI I PROIZVODI KOJI UČESTVUJU U KAMPANJI

U proizvodni program koji učestvuje u kampanji (u nastavku “Promo proizvodi”) spadaju svi građevinski proizvodi i usluge koje plasira Rehau d.o.o. u Republici Srbiji u okviru programskih linija:

RAUTITAN i RAUBASIC – Program unutrašnje instalacije vodovoda i priključenja grejnih tela

RAUPIANO PLUS i RAUSILENTO – Programi zvučno izolovane kućne kanalizacije

RAUTHERM – Program površinskih sistema za grejanje i hlađenje

RAUVITHERM, INSULPEX i RAUVIPEX – predizolovani cevni sistemi

MEPA – Ugradni elementi

 

ČLAN. 4. PRAVO UČEŠĆA

Svako pravno lice registrovano u Republici Srbiji i Republici Crnoj Gori, koje ima korisnički nalog na web stranici https://rewards.rehau.rs/ u toku trajanja kampanje, ima pravo učešća u programu. Zaposleni i ostala fizička lica nemaju pravo na učešće. Nalozi učesnika kreirani su na osnovu podataka koje je dao svaki učesnik bilo u telefonskom kontaktu sa organizatorom programa, ili putem registracionog formulara kome mogu besplatno da pristupe i popune  na web stranici https://rewards.rehau.rs/. Svaki           učesnik koji je kreirao korisnički nalog smatra se registrovanim za program lojalnosti bez obzira na to da li koristi nalog ili ne. Organizator i druge kompanije uključene u organizaciju i sam tok programa lojalnosti nemaju pravo učešća. Postajući član u ovom programu potpuno i voljno prihvatate Uslove i odredbe. Pravo na učešće ima isključivo pravno lice koje je upoznato sa Uslovima i odredbama. 

 

 

ČLAN. 5. PRIMENA PROGRAMA LOJALNOSTI

U ovom programu lojalnosti biće uključene sve porudžbine sa proizvodima uključenim u kampanju, izdate od strane ovlašćenih distributera i poddistributera Rehau d.o.o., od 01.01.2025 do 31.12.2025.  Učesnici će moći da se registruju za program kreiranjem naloga na web stranici https://rewards.rehau.rs/ . Nalog učesnika može da se kreira posetom web stranici i popunjavanjem registracionog formulara.

Učesnik će dobiti mejl o potvrdi registracije. Nalog mora da se aktivira putem linka iz mejla na osnovu kog će on/ona biti nosilac svih aktivnosti vezanih za program. Organizator ima maksimum 10 radnih dana, od trenutka prijema podataka do trenutka odobravanja naloga budućem članu. Član će dobiti potvrdni mejl o odobravanju naloga. Korisnik će moći da pristupi web stranici  i da se uloguje na nalog koristeći mejl adresu i lozinku navedenu prilikom registracije.

Nakon uspešnog logovanja, korisnik  će moći da preduzme sledeće aktivnosti:

- kupuje proizvode;

- unese (“aplouduje”) fakturu u roku od maksimum 3 meseca od datuma porudžbine; korisnik je u obavezi da na fakturi sakrije sve podatke vezane za količine i jedinične cene REHAU proizvoda, kao i sve informacije u vezi proizvoda drugih proizvođača. Samo nazivi kupljenih proizvoda i ukupna vrednost svakog REHAU proizvoda moraju ostati vidljivi.

- poruči nagradu;

- proveri stanje analitičke kartice;

- proveri broj bodova, status porudžbina na nalogu,  na web stranici,

- traži bilo koju drugu informaciju na platformi.

U toku trajanja programa, članovi koji kupe proizvode koji učestvuju u kampanji kod ovlašćenih distributera REHAU d.o.o., dobiće određeni broj bodova u zavisnosti od njihovog statusa na platformi, a kao što sledi:

 

-P (Partner) član dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo proizvodima u vrednosti od 2.345,00 RSD

-IP (Important Partner) član dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo proizvodima u vrednosti od  1.173,00 RSD

 -VIP (Very Important Partner) član dobija 1 bod za porudžbine sa REHAU promo proizvodima u vrednosti od  782,00 RSD

Prilikom registracije za program lojalnosti svi članovi dobijaju status P člana.

 

Za svakog člana u programu, REHAU određuje njegov potencijal i faktor zastupljenosti REHAU-a kod člana.

Potencijal se računa na osnovu godišnjeg prometa firme učesnika iz prethodne godine. Do 1. juna 2025. računa se na osnovu godišnjeg finansijskog izveštaja iz 2023, a od 1. juna uzima se godišnji finansijski izveštaj iz 2024 godine. Godišnji promet se ažurira svake godine 1. juna.

 

Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti manja od 10% od potencijala firme, onda će firma imati status P člana.

Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti od 10-40% od potencijala firme, onda će firma imati status IP člana.

Ako je ukupna vrednost faktura odobrenih u REHAU programu lojalnosti veća od 40% od potencijala firme, onda će firma imati status VIP člana.

Prilikom registracije svi članovi dobijaju status P člana. Ukoliko je član već uneo fakture na platformu, nakon prve odobrene fakture , a u zavisnosti od vrednosti odobrenih poslednjih 10 faktura, član može da dobije jedan od statusa, P, IP ili VIP.

Ako je član nov u programu lojalnosti, dobiće status P člana sve dok ne ostvari rezultat od 10% i ne pređe na viši nivo članstva. Ako u roku od 12 meseci član ne unese dovoljan broj faktura koje će ga kvalifikovati za viši nivo članstva i potvrditi status IP člana, dobiće  dodatna 3 meseca za dodavanje faktura i dobijanje statusa višeg članstva. Ukoliko ukupna vrednost unetih faktura ne bude dovoljna, član će izgubiti viši nivo članstva i vratiti se na status P člana. 

Ukoliko član ostvari rezultat (faktor zastupljenosti REHAU-a) veći od 40% postaje VIP član. Ukoliko u roku od 12 meseci član ne unese dovoljan broj fakura da održi status VIP člana, dobiće dodatna 3 meseca za unos dodatnih faktura kako bi zadržao viši nivo članstva. Ukoliko ukupna vrednost unetih faktura ne bude dovoljna, član će se vratiti na status P ili IP člana u zavisnosti od postignutog rezultata.

 

Kako bi ostvarili bodove za kupljene proizvode, članovi moraju da:

- pristupe njihovom nalogu kreiranom na  https://rewards.rehau.rs/ ;

- popune obrazac na https://rewards.rehau.rs/invoice-upload sa sledećim podacima: broj fakture, datum fakture, ime distributera (ime dobavljača sa fakture);

-ukoliko se ime dobavljača ne pojavljuje na fakturi, kod unosa iste, član mora da da izjavu da je na sopstvenu odgovornost izvršio unos fakture.;

- unesu fakture na platformu u roku od 3 meseca od datuma kupovine;

 

- Sakupljeni bodovi biće dodeljeni svakom korisničkom nalogu u roku od 5 radnih dana nakon prijema potvrde kupovine promo proizvoda kod ovlašćenog distributera. Bodovi mogu da se koriste u virtuelnoj prodavnici dostupnoj na platformi na web stranici  https://rewards.rehau.rs/.

Odabirom određene nagrade, bodovna vrednost promo proizvoda za koje se član opredeli se oduzima od ukupnog broja bodova člana.

Nagrade koje članovi odaberu u virtuelnoj prodavnici zasnovane na sakupljenim bodovima biće isporučene isključivo na registrovanu adresu firme - člana (bilo koja druga adresa isporuke mora biti odobrena od strane vlasnika ili direktora člana kompanije u pisanoj formi)  u roku od maksimum 30 radnih dana od datuma plasiranja porudžbine. Lista nagrada biće dostupna online na https://rewards.rehau.rs/.

 

Lista nagrada može biti predmet izmene u zavisnosti od dostupnosti proizvoda i njihove cene.

Bodovi ostvareni po fakturama izdatim u 2025., kao i promo bodovi sakupljeni tokom 2025. koji ne budu iskorišćeni do 31.12.2025. biće preneti u sledeću godinu , i važiće najkasnije do 31.marta 2026.

Bodovi koje član ostvari u toku jednog meseca, a ne iskoristi ih u tom mesecu, biće preneti u naredne mesece dok se ne iskoriste, i važiće najkasnije do 31.3.2026. Nakon ovog datuma neiskoriščeni bodovi neće važiti.

Svaka isporučena nagrada učesniku može biti predmet poreza na dohodak ili bilo kog drugog primenjivog oporezivanja. Učesnik se obavezuje da će se pridržavati svih važećih poreskih propisa u vezi s tim.

 

ČLAN. 6. USLOVI VAŽENJA PROGRAMA

Da bi član mogao da učestvuje u ovom programu i dobije dostupne nagrade , mora da ispuni sledeće uslove:

 

a)   Ispunjava sve uslove u vezi s pravom učešča navedenim u članu 4 Odredbi i uslova;

b)  Da tokom trajanja programa kupuje proizvode iz proizvodnih programa koji učestvuju u kampanji    kod ovlašćenih distributera firme REHAU d.o.o.

 

c)   Da unese fakture koje dokazuju kupovinu proizvoda koji učestvuju u kampanji u roku od 3 meseca od datuma poručivanja.

 

d)   Da sakuplja bodove registracijom-unosom faktura na platformu do 31.03.2026. kojima dokazuje kupovinu proizvoda koji učestvuju u kampanji izdatih unutar prethodna 3 meseca.

 

e)   Da iskoristi sakupljene bodove po  fakturama izdatim u 2025, kao i promo bodove sakupljene u  2025. naručivanjem nagrada do  31 marta 2026., u virtuelnoj prodavnici na http://rewards.rehau.rs.

 

 

ČLAN. 7. PROMOTIVNE NAGRADE

Lista nagrada biće dostupna tokom trajanja kampanje na web stranici https://rewards.rehau.rs/  u odeljku Katalog. Lista nagrada može biti predmet izmene u zavisnosti od dostupnosti nagrada na lageru. Ukupan broj nagrada biće poznat na kraju promotivne kampanje u zavisnosti od broja učesnika koji ispunjavaju  Uslove i odredbe za dobijanje nagrade i broja preuzetih nagrada.

 

 

 

 

ČLAN. 8. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA

Organizator programa lojalnosti ne preuzima nikakvu odgovornost za, uključujućii, ali I ne ograničavajući se na sledeće:

8.1. Gubitke ili kašnjenja u unosu faktura na platformu usled (na primer, ali ne ograničavajući se na) tehničkih problema koji su van kontrole Organizatora;

8.2. Situacije u kojima učesnici unose pogrešne podatke na platformu  ili poručuju proizvode ili usluge od neovlašćenih Rehau distributera ili proizvode koji nisu deo promotivne kampanje.

8.3. Gubitke , kašnjenja ili bilo koje druge probleme nastale prilikom registracije za kampanju uzrokovane internet provajderom ili internet konekcijom korisnika koji želi da se registruje za učešće u kampanji;

8.4. Nenajavljene prekide internet provajdera/ili blokiranje internog pristupa zbog zagušenja mreže tokom perioda  gustog saobraćaja;

8.5. Situacije u kojima učesnici poručuju proizvode koji nisu deo promotivne kampanje ili poručuju proizvode od neovlašćenih distributera;

8.6. Odgovornost za uklanjanje nedostataka bilo koje vrste koju dodeljena nagrada može imati. Uz proizvode će biti priloženi garantni listovi, a svaki zahtev za popravku učesnik će uputiti direktno dobavljaču odgovarajućeg proizvoda  u skladu sa uslovima i odredbama garantnog lista izdatog od strane datog dobavljača.

8.7. Situacije u kojima odabrane nagrade nisu više dostupne na lageru dobavljača u vreme naručivanja.

8.8. Dobitnici nagrada ne mogu da dobiju gotovinu ili drugu nagradnu vrednost ili da zahtevaju izmenu tehničkih karakteristika proizvoda.

 

ČLAN. 9 VIŠA SILA

Za potrebe ovih Uslova i odredbi, viša sila označava bilo koji događaj koji Organizator ne može kontrolisati, otkloniti ili predvideti, uključujući i njegovu nemogućnost da razloge i događaje van njegove kontrole učini mogućim za ispunjavanje obaveza iz ovih Uslova i odredbi. Ukoliko situacija više sile ili slučajnog događaja spreči ili odloži u celini ili delimično izvršenje Uslova i odredbi i nastavak programa lojalnosti, Organizator se oslobađa odgovornosti za ispunjenje svojih obaveza za period u kome je sprečeno ili odloženo njegovo ispunjenje. Ukoliko se Organizator pozove na višu silu ili slučajne okolnosti, dužan je da obavesti učesnike o njihovom postojanju u roku od 5 radnih dana od njihovog nastanka.

Za potrebe ovih Uslova i odredbi, sledeći događaji, između ostalih, predstavljaju okolnosti više sile:

 

a) Gubitak podataka;

b) Oštećenje kompjuterskog sistema za memorisanje podataka i dodelu nagrada;

c) Štamparske greške, uključujući i one uzrokovane ljudskim faktorom;

d) Pokušaji prevare šeme programa lojalnosti elektronskim ili drugim putem;

e) Bilo koja uredba koja može stupiti na snagu nakon stupanja na snagu ove uredbe koja može zabraniti ili izmeniti njene Uslove i odredbe.

 

ČLAN 10. SPOROVI I PREVARE

U slučaju bilo kakvih sporova između Organizatora i Učesnika kampanje, potonji će nastojati da ih prvenstveno reše prijateljskim putem. Organizator neće preuzeti nikakvu odgovornost u bilo kakvom sporu u vezi sa vlasničkim pravima na poreskim fakturama koje dokazuju kupovinu proizvoda koji učestvuju u kampanji.  Organizator ima pravo da preduzme sve potrebne mere u cilju sprečavanja bilo kakvog pokušaja prevare sistema, zloupotrebe ili bilo kakvog pokušaja narušavanja ugleda ili uticaja na troškove ovog programa.

 

ČLAN. 11. USLOVI I ODREDBE PROGRAMA LOJALNOSTI

Uslovi i odredbe učešća/isporuke su dostupni tokom celog perioda trajanja programa lojalnosti za bilo kog korisnika besplatno na web stranici https://rewards.rehau.rs/.

 

ČLAN 12. PREKID PROMOTIVNE KAMPANJE

Ova kampanja može biti prekinuta u slučaju da dođe do više sile ili do slučajnog događaja  ili do izmene zakonskog okvira, u kome bi promotivni karakter organizacije i toka same kampanje zahtevao povećanje budžeta dodeljenog za ovu promociju ili više ne bi bilo zakonski dozvoljeno da se kampanja nastavi.

      

ČLAN 13. OSTALO

Svaki učesnik koji želi da uloži žalbu Organizatoru vezano za sam tok kampanje ili ima prigovor može odmah da kontaktira REHAU Polymer nakon što evidentira činjenice i adresira ih na Una Mašić REHAU d.o.o. Jurija Gagarina br. 19, 11070 Novi Beograd, e-mail beograd@rehau.com

Engineering progress

Enhancing lives